امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 30, 2018

Gartner Lists Resco in Magic Quadrant for Mobile App Development Platforms

Resco, the global provider of mobile solutions for Microsoft Dynamics 365/CRM and Salesforce, has been recognized by Gartner in its 2018 Magic Quadrant for Mobile App Development Platforms (MADP). A f...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0D8A774B45F94D6B94139644000F3218&url=http%3a%2f%2fwww.mobilitytechzone.com%2flte%2fnews%2f2018%2f10%2f30%2f8842459.htm&c=9384737749177397691&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment