Many customer relationship management platforms include artificial intelligence-based dynamic pricing algorithms that can help maximize revenue, writes Don Fluckinger. "The algorithms can augment conf...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A503F500276E4AD59681860685A4F72E&url=https%3a%2f%2fwww.smartbrief.com%2fbranded%2f3E572E16-3FBC-11D5-AD13-000244141872%2fFA2665DF-82F8-404B-94A8-8395FD8D8660&c=9296856166510596358&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment