امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 31, 2018

Great National Hotels partners with For-Sight Guest CRM

Great National Hotels have partnered with Forth Communication Limited to offer Forth's state of the art For-Sight Guest CRM as part of their portfolio. Great National is the UK and Ireland's largest i...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=393232DE4AFC46ACBFB163277AA4A246&url=https%3a%2f%2fwww.hospitalitynet.org%2fnews%2f4090576.html&c=8632840002215898950&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment