امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 31, 2018

5 Skills Marketers Will Need to Succeed

Investing in learning particularly broadcast platforms--marketing automation, CRM marketing, LeadGen/DemandGen--was built on the assumption that if you built a big enough top of funnel, you could (eve...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4A59105E9AE7410C89A9C1667F4D90C1&url=https%3a%2f%2fblogs.oracle.com%2fmarketingcloud%2f5-skills-marketers-will-need-to-succeed&c=16838420028401305973&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment