امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 31, 2018

Copper Puts Customer Trust and Data Protection First with SOC 2 Certification

SAN FRANCISCO, Oct. 31, 2018 /PRNewswire/ -- Copper, the No. 1 CRM recommended by Google for today's digital workplace formerly known as ProsperWorks, today announced that it has received the highest ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=98778BA1EF8C41C68EDF76CA42050550&url=https%3a%2f%2fwww.bizjournals.com%2fsanjose%2fprnewswire%2fpress_releases%2fCalifornia%2f2018%2f10%2f31%2fNE58161&c=5712349648489061555&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment