Lack of integration between WebPT’s CRM platform and its telephone system made it difficult for agents to provide a personalized service to customers across the entire customer journey. In 2015, WebPT ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DC2D7F7D1B9848CC9E1EFB407214A210&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fpress-release%2fonline-medical-records-company-webpt-enhances-customer-experience-and-agent-engagement-with-newvoicemedia-2018-10-31&c=14589014626383681691&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment