امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 31, 2018

Salesforce.com (CRM) Gains But Lags Market: What You Should Know

Salesforce.com (CRM) closed the most recent trading day at $131.72, moving +0.56% from the previous trading session. This change lagged the S&P 500's 1.29% gain on the day. Elsewhere, the Dow ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DC2D7F7D1B9848CC9E1EFB407214A210&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fsalesforce-com-crm-gains-lags-214509405.html&c=1654989927924046291&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment