امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 31, 2018

Salesforce.org Announces $1 Million in Grants for the UK's Next Generation Workforce

LONDON, Oct. 31, 2018 /PRNewswire/ -- Salesforce.org, the philanthropic arm of Salesforce (NYSE: CRM), today announced $1 million in grants to School 21 and Ada to train the UK's educators and equip y...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E6012DE2218C4401BA0C0F1129ED29C7&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f2018%2f10%2f31%2f8843715.htm&c=775480266043263783&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment