Salesforce.com takes customer service to the next level. The San Francisco company built the world’s dominant customer relationship management (CRM) platform, with 150,000 paying customers. The softwa...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FCB55955780B4C7682E0DFDA2EC6FD59&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fjonmarkman%2f2018%2f10%2f30%2fsalesforce-builds-relationships-to-become-amazons-heir-apparent%2f&c=7714245762279997659&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment