امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 31, 2018

T3 takes Vegas again in the year of 'delivery,' but it's not all about software arriving at the RIA doorstep through chief delivery men and women

Client details are synched with the CRM, which allows the data to flow across and populate a proposal automatically. Vestmark President Rob Klapport followed next, promoting his firm's outsourcering c...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=98778BA1EF8C41C68EDF76CA42050550&url=https%3a%2f%2friabiz.com%2fa%2f2018%2f10%2f31%2ft3-takes-vegas-again-in-the-year-of-delivery-but-its-not-all-about-software-arriving-at-the-ria-doorstep-through-chief-delivery-men-and-women&c=5809805800232378448&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment