امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 30, 2018

Triumph Motorcycles revs up digital transformation with Infor roll-out

Iconic British brand Triumph Motorcycles revs up digital transformation and customer engagement with an Infor roll-out across manufacturing ERP, CRM and HCM Like all brands in the modern world, Triump...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0D8A774B45F94D6B94139644000F3218&url=https%3a%2f%2fdiginomica.com%2f2018%2f10%2f30%2ftriumph-motorcycles-digital-transformation-infor%2f&c=14561559125957727184&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment