امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 31, 2018

10 Surprising Sales Stats You Don’t Know About Prospecting

If you use these stats to your advantage, you’ll be unstoppable! (And, for a true advantage, check out Spiro’s sales automation CRM, proven to help you reach 47% more prospects!) If you’re connecting ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=98778BA1EF8C41C68EDF76CA42050550&url=http%3a%2f%2fcustomerthink.com%2f10-surprising-sales-stats-you-dont-know-about-prospecting%2f&c=7552955467349619313&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment