امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 31, 2018

Error while creating a new opportunity

System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object. at Microsoft.Crm.Application.Forms.FormDescriptorLoader.LoadCacheData(FormDescriptorCacheKey key, IOrganizationCont...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E6012DE2218C4401BA0C0F1129ED29C7&url=https%3a%2f%2fcommunity.dynamics.com%2f365%2fsales%2ff%2f762%2ft%2f299664&c=5203290117773421375&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment