امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 31, 2018

Show Or Hide Microsoft FLOW button in Dynamics 365

This FLOW button, we can see on Entity’s Homepage and FORM and as well in Site Map. To show or hide the FLOW button in CRM, we can use system settings. For this, we need to set the Properties of the S...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4A59105E9AE7410C89A9C1667F4D90C1&url=https%3a%2f%2fcommunity.dynamics.com%2fcrm%2fb%2fcrminogic%2farchive%2f2018%2f10%2f31%2fshow-or-hide-microsoft-flow-button-in-dynamics-365&c=937133948943593338&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment