امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 31, 2018

Creating a work order from an opportunity in Dynamics 365 for Customer Engagement (yes, with opportunity products!!!!)

Let’s take a look at the following example: Opportunity “Alarm System Oppty to WO” has been created in CRM, and 3 products have been added to the opportunity: Once an opportunity is created and (Field ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=98778BA1EF8C41C68EDF76CA42050550&url=https%3a%2f%2fcommunity.dynamics.com%2fcrm%2fb%2fdynamicscrmpros%2farchive%2f2018%2f10%2f31%2fcreating-a-work-order-from-an-opportunity-in-dynamics-365-for-customer-engagement-yes-with-opportunity-products&c=13324871946263840905&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment