امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 31, 2018

Salesforce Builds Relationships To Become Amazon's Heir Apparent

Salesforce.com takes customer service to the next level. The San Francisco company built the world’s dominant customer relationship management (CRM) platform, with 150,000 paying customers. The softwa...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DC2D7F7D1B9848CC9E1EFB407214A210&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fjonmarkman%2f2018%2f10%2f30%2fsalesforce-builds-relationships-to-become-amazons-heir-apparent%2f&c=7714245762279997659&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment