امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 31, 2018

Taking no chances: risk and control monitoring for 2019 and beyond

The reasons that make spreadsheets unsuitable for risk management today are the same ones that are often called out as businesses look for CRM or ERP solutions to replace spreadsheets. Despite the pro...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A503F500276E4AD59681860685A4F72E&url=https%3a%2f%2ftechwireasia.com%2f2018%2f10%2ftaking-no-chances-risk-and-control-monitoring-for-2018-and-beyond%2f&c=15215777542473138385&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment