امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 31, 2018

DIA supermarkets: spending cut and focus on domestic market

With about 50 stores across the Kingdom, Al Raya has adopted Customer Relationship Management (CRM), Loyalty and Analytics solutions of Capillary Technologies. The supermarket chain aims to leverage C...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2D193892DA6E4C22A2ACB264C639E93F&url=http%3a%2f%2fwww.freshplaza.com%2farticle%2f9037994%2fdia-supermarkets-spending-cut-and-focus-on-domestic-market%2f&c=705270190867563403&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment