امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 31, 2018

Employee Referral Scheme of Synapseindia - Refer IT Experts to Win a Car

The company is looking to hire the best-in-class talented professionals of WordPress, Magento, Dynamics CRM, Zend, Angular 2/4/6, .NET, MEAN Stack, Xamarin, SharePoint, Shopify and Drupal 7 & 8. Don't ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4A59105E9AE7410C89A9C1667F4D90C1&url=http%3a%2f%2fwww.pressreleasepoint.com%2femployee-referral-scheme-synapseindia-refer-it-experts-win-car&c=10859526841620784894&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment