امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 31, 2018

Impartner Named a Leader in Partner Relationship Management Evaluation by Independent Research Firm

In the report, the "The Forrester Wave™: Partner Relationship Management, Q4 2018," Forrester recognizes Impartner's integratablility and focus on the Microsoft Dynamics CRM market, commenting that Im...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=393232DE4AFC46ACBFB163277AA4A246&url=https%3a%2f%2fwww.prnewswire.com%2fnews-releases%2fimpartner-named-a-leader-in-partner-relationship-management-evaluation-by-independent-research-firm-300741291.html&c=9956913731090081163&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment