امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 31, 2018

Support for Zoho CRM API v2 in Upgraded dotConnect for Zoho CRM and SSIS Data Flow Components

Devart introduced an update of dotConnect for Zoho CRM and SSIS Data Flow Components with support of Zoho CRM API v2 to make data access process even more seamless. Prague, Czech Republic, October 31, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A503F500276E4AD59681860685A4F72E&url=https%3a%2f%2fwww.pr.com%2fpress-release%2f768561&c=13297427905935826125&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment