امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 31, 2018

Impartner Named a Leader in Partner Relationship Management Evaluation by Independent Research Firm

In the report, the "The Forrester Wave™: Partner Relationship Management, Q4 2018," Forrester recognizes Impartner's integratablility and focus on the Microsoft Dynamics CRM market, commenting ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2D193892DA6E4C22A2ACB264C639E93F&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fimpartner-named-leader-partner-relationship-141800532.html&c=1784267296504822933&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment