امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 30, 2018

Data Analysis Methods in Microsoft Dynamics 365/CRM: When and When Not to Use Them

Reports offer Microsoft Dynamics 365/CRM USers a way to take data in CRM and slice and dice it within their CRM environment. In a recent Ledgeview Partners Microsoft Dynamics 365/CRM User Group webina...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=0D8A774B45F94D6B94139644000F3218&url=https%3a%2f%2fcommunity.dynamics.com%2fcrm%2fb%2fcrmtipstricksnewstomaster%2farchive%2f2018%2f10%2f30%2fdata-analysis-methods-in-microsoft-dynamics-365-crm-when-and-when-not-to-use-them&c=1531142409873011425&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment