DAS includes over 200 companies in the following marketing disciplines: specialty, PR, healthcare, CRM, events, promotional marketing, branding and research. Operating through a combination of network...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=98778BA1EF8C41C68EDF76CA42050550&url=https%3a%2f%2fwww.heraldstandard.com%2fbusiness_ap%2fthe-marketing-arm-s-influencer-continuum-convenes-top-brands-platforms%2farticle_1dad54e1-e728-5afd-95b8-a0e1f1992583.html&c=9987007206766168613&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment