Besides these tech giants, other major enterprises and startups alike use data centers to house the volumes of data they accumulate on a daily basis, from CRM databases to sensitive company files.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2D193892DA6E4C22A2ACB264C639E93F&url=https%3a%2f%2ftechaeris.com%2f2018%2f10%2f31%2finfographic-here-are-some-of-the-worlds-most-creative-data-centers%2f&c=5310413630402274726&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment