امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 31, 2018

roundCorner's foundationConnect Helps Maddie's Fund Eliminate Paper-Based Processes

VILLANOVA, Pa., Oct. 31, 2018 /PRNewswire/ -- roundCorner, a company offering CRM, fundraising and grants management software and services for nonprofits and foundations, today shares that Maddie's Fu...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B36AE80E95694B00AF2B5DEF2B9A844C&url=https%3a%2f%2fwww.bizjournals.com%2fphiladelphia%2fprnewswire%2fpress_releases%2fPennsylvania%2f2018%2f10%2f31%2fPH57881&c=11580234508652911468&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment