امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 31, 2018

The Ultimate Roundup of the 15 Best Zendesk Alternatives

Here’s our list of the 15 Best Zendesk Alternatives in 2018. Zendesk Support Alternatives Traditionally a CRM and Helpdesk platform, Zendesk Support provides organizations with the tools they need to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=98778BA1EF8C41C68EDF76CA42050550&url=https%3a%2f%2fgetvoip.com%2fblog%2f2018%2f10%2f31%2fzendesk-alternatives%2f&c=9171798168547121767&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment