امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 31, 2018

Magic Software Enterprises Integration Platform Powered by GigaSpaces InsightEdge for Real-Time AI and Machine Learning

Providing the free flow of data between leading ERP, CRM, finance, MES and other systems, Magic xpi now leverages InsightEdge which unifies real-time analytics and AI to achieve lean manufacturing ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=393232DE4AFC46ACBFB163277AA4A246&url=https%3a%2f%2fmarkets.businessinsider.com%2fnews%2fstocks%2fmagic-software-enterprises-integration-platform-powered-by-gigaspaces-insightedge-for-real-time-ai-and-machine-learning-1027676478&c=18389392716682141224&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment