امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 31, 2018

How Tech Stacks Help a Niche Reseller Get the Best Results for Its Clients

“It’s our CRM system. It’s our sales pipeline. It’s our integrated email marketing system. It’s our integrations. So it’s the central point for all of the things that we do.” – Matt Coffy, CEO, Custom...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DC2D7F7D1B9848CC9E1EFB407214A210&url=https%3a%2f%2fwww.activecampaign.com%2fblog%2fcustomerbloom-story%2f&c=1686770372735437359&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment