امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 31, 2018

Watch: Future of Retail 2019 Debrief Video

PSFK President of Research & Strategy Scott Lachut and Senior Strategist Penn Whaling unpacked the DTC opportunity by examining key trends that will impact everything from supply chain and technology ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E6012DE2218C4401BA0C0F1129ED29C7&url=https%3a%2f%2fwww.psfk.com%2f2018%2f10%2ffuture-retail-2019-debrief-video.html&c=2207466786370745949&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment