امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 31, 2018

How Three Enterprise Leaders Are Driving Personalized Customer Experience

I couldn’t have asked for a better response,” writes Oracle’s CRM Sales Consultant Michael Bornheim in a company blogpost, highlighting the importance of positive customer experience. Bornheim adds th...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=393232DE4AFC46ACBFB163277AA4A246&url=https%3a%2f%2fwww.martechadvisor.com%2farticles%2fcustomer-experience-2%2fthree-enterprise-leaders-driving-personalized-cx%2f&c=2641382635275326201&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment