Providing the free flow of data between leading ERP, CRM, finance, MES and other systems, Magic xpi now leverages InsightEdge which unifies real-time analytics and AI to achieve lean manufacturing, pe...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2D193892DA6E4C22A2ACB264C639E93F&url=https%3a%2f%2fwww.iotevolutionworld.com%2fm2m%2farticles%2f440103-ai-machine-learning-from-gigaspaces-insightedge-harnessed-magic.htm&c=5310367537009431703&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment