امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 31, 2018

Supplier Relationship Management Needs a Jolt of Technology, State of Flux’s SRM Summit Finds

Multiple speakers at the event lamented the state of affairs when it comes to SRM technology, saying they had hoped the buy-side equivalents would have followed a similar path to CRM systems. Yet toda...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E6012DE2218C4401BA0C0F1129ED29C7&url=https%3a%2f%2fspendmatters.com%2f2018%2f10%2f31%2fsupplier-relationship-management-needs-a-jolt-of-technology-state-of-fluxs-srm-summit-finds%2f&c=2663809443064895179&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment