Multiple speakers at the event lamented the state of affairs when it comes to SRM technology, saying they had hoped the buy-side equivalents would have followed a similar path to CRM systems. Yet toda...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E6012DE2218C4401BA0C0F1129ED29C7&url=https%3a%2f%2fspendmatters.com%2f2018%2f10%2f31%2fsupplier-relationship-management-needs-a-jolt-of-technology-state-of-fluxs-srm-summit-finds%2f&c=2663809443064895179&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment