امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 31, 2018

How to Install Odoo 12 on CentOS 7

Some of the applications we can mention are Point of Sale (POS), Inventory, CRM, VoIP, Website, Live Chat, e-Commerce, manufacturing, billing, accounting, warehouse, project management, inventory, For...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A503F500276E4AD59681860685A4F72E&url=http%3a%2f%2flxer.com%2fmodule%2fnewswire%2fext_link.php%3frid%3d262332&c=6276163757092661895&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment