As it turns out, finding the next great hire — a worthy and valid concern — keeps 54% of them up at night. 6. SMBs that love CRM technology really, really love it. CRM technology is really coming into ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2D193892DA6E4C22A2ACB264C639E93F&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fsalesforceessentials%2f2018%2f10%2f31%2f10-stats-you-dont-know-about-small-businesses%2f&c=1808557852424259893&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment