امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 31, 2018

New Integration: Streamline Sales and Marketing and Automate Workflows with LionDesk

LionDesk is a customer relationship management (CRM) platform for sales professionals that helps you automate marketing, manage transactions, collaborate with your team, and more. Tag and filter leads ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=393232DE4AFC46ACBFB163277AA4A246&url=https%3a%2f%2fzapier.com%2fblog%2fupdates%2f1804%2fliondesk-integrations&c=53529744748661801&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment