امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 31, 2018

Podcast Review: Adapting Dynamics for marketing with ClickDimensions CEO, Mike Dickerson

What focusing on Microsoft channel means for go-to market and distribution ClickDimensions leadership made decisions early on– before Dickerson had joined – that determined its trajectory within the M...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2D193892DA6E4C22A2ACB264C639E93F&url=https%3a%2f%2fmsdynamicsworld.com%2fstory%2fpodcast-review-adapting-dynamics-marketing-clickdimensions-ceo-mike-dickerson&c=3626026948961996490&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment