امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 31, 2018

Salesforce Announces Timing of its Third Quarter Fiscal 2019 Results Conference Call

SAN FRANCISCO, Oct. 31, 2018 /PRNewswire/ -- Salesforce (NYSE: CRM), the global leader in CRM, today announced that its third quarter fiscal 2019 results will be released on Tuesday, November 27, 2018 ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B36AE80E95694B00AF2B5DEF2B9A844C&url=https%3a%2f%2fwww.bizjournals.com%2flosangeles%2fprnewswire%2fpress_releases%2fCalifornia%2f2018%2f10%2f31%2fSF58057&c=5402810064279789114&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment