امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 31, 2018

How to develop an effective CRM strategy (and 7 signs you're not ready)

Learn more. A CRM strategy is a series of processes and projects focused on one goal: transforming every customer contact and conversation into a corporate asset. It’s a set of incentives and standard...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FCB55955780B4C7682E0DFDA2EC6FD59&url=https%3a%2f%2fwww.cio.com%2farticle%2f3316539%2fcustomer-relationship-management%2fhow-to-develop-an-effective-crm-strategy-and-7-signs-youre-not-ready.html&c=11619770082918431333&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment