امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 31, 2018

FieldPulse Partners with GPS Insight for New GPS Tracking Features for Contractors

FieldPulse's core value centers around helping contractors go digital by combining customer management (CRM), estimates and invoicing, digital signatures and payments, scheduling and dispatching, GPS ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4A59105E9AE7410C89A9C1667F4D90C1&url=https%3a%2f%2fwww.bizjournals.com%2fhouston%2fprnewswire%2fpress_releases%2fTexas%2f2018%2f10%2f31%2fUN55968&c=5982304495950323248&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment