Lack of integration between WebPT’s CRM platform and its telephone system made it difficult for agents to provide a personalized service to customers across the entire customer journey. In 2015, WebPT ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FCB55955780B4C7682E0DFDA2EC6FD59&url=https%3a%2f%2fwww.bizjournals.com%2flosangeles%2fbusinesswire%2fpress_releases%2fCalifornia%2f2018%2f10%2f31%2f20181031005034&c=17720092716965572797&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment