امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 31, 2018

Online Medical Records Company WebPT Enhances Customer Experience and Agent Engagement With NewVoiceMedia

Lack of integration between WebPT’s CRM platform and its telephone system made it difficult for agents to provide a personalized service to customers across the entire customer journey. In 2015, WebPT ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FCB55955780B4C7682E0DFDA2EC6FD59&url=https%3a%2f%2fwww.bizjournals.com%2flosangeles%2fbusinesswire%2fpress_releases%2fCalifornia%2f2018%2f10%2f31%2f20181031005034&c=17720092716965572797&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment