Last week I wrote about my top take-way from the US Gartner Symposium event. My talks with CRM leaders revealed a persistent interest in technologies and processes that will help them to digitalize th...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2A89758E381344B8AA211A6029BA166C&url=https%3a%2f%2fblogs.gartner.com%2ftad-travis%2f2018%2f10%2f30%2fis-digital-transformation-in-crm-sales-tech-a-thing%2f&c=5191415613658431929&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment