امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, October 31, 2018

CRM's dynamic pricing features can really pay off

Many customer relationship management platforms include artificial intelligence-based dynamic pricing algorithms that can help maximize revenue, writes Don Fluckinger. "The algorithms can augment conf...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DC2D7F7D1B9848CC9E1EFB407214A210&url=https%3a%2f%2fwww.smartbrief.com%2fbranded%2f3E572E16-3FBC-11D5-AD13-000244141872%2fFA2665DF-82F8-404B-94A8-8395FD8D8660&c=9296856166510596358&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment