امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 30, 2018

New Crayon Battlecards Integrate with Salesforce CRM and Largest Source of Real-Time Competitive Intelligence

BOSTON – Oct. 30, 2018 – Crayon, the market and competitive intelligence platform company that enables businesses to track, analyze, and act based on market movements, is arming sales teams with dynam...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E0B6EA92B8DD4354B67604DBBA107AB6&url=https%3a%2f%2fwww.marketingdive.com%2fpress-release%2f20181030-new-crayon-battlecards-integrate-with-salesforce-crm-and-largest-source-of%2f&c=10096453589125482945&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment