امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 30, 2018

Becoming Customer-Centric: A Tale of a Changing Marketing Operations Organization

The Director Marketing Operations manages a team responsible for the marketing technology infrastructure, MAP governance, CRM integration, oversight on the global lead management process, enabling cus...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E0B6EA92B8DD4354B67604DBBA107AB6&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2fmarketing%2fbecoming-customer-centric-a-tale-of-a-changing-marketing-operations-organization-02133751&c=7331830263846553477&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment