امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 30, 2018

Major Fast Food Brand More Than Doubles Email Originated Revenue after Turning to Tillster for CRM

With a consolidated digital ordering and CRM program from Tillster, the chain would better understand its customer base, improve the quality of guest touch points and ultimately provide a superior gue...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B5F8069CCA3A4C808D3B3A9C7B26938F&url=https%3a%2f%2fwww.pizzamarketplace.com%2fwhitepapers%2fmajor-fast-food-brand-more-than-doubles-email-originated-revenue-after-turning-to-tillster-for-crm%2f&c=6864692819332560390&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment