With a consolidated digital ordering and CRM program from Tillster, the chain would better understand its customer base, improve the quality of guest touch points and ultimately provide a superior gue...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B5F8069CCA3A4C808D3B3A9C7B26938F&url=https%3a%2f%2fwww.pizzamarketplace.com%2fwhitepapers%2fmajor-fast-food-brand-more-than-doubles-email-originated-revenue-after-turning-to-tillster-for-crm%2f&c=6864692819332560390&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment