امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 30, 2018

Investment in Digital, CRM Drive 189% Growth in Online & Mobile Revenue

Pizza brands turn to Tillster to grow digital revenue and drive operational efficiencies. Brands depend on Tillster for scalable digital ordering technologies that deliver measurable revenue. We bring ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B5F8069CCA3A4C808D3B3A9C7B26938F&url=https%3a%2f%2fwww.pizzamarketplace.com%2fwhitepapers%2finvestment-in-digital-crm-drive-189-growth-in-online-mobile-revenue%2f&c=13278689453055931650&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment