امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 23, 2018

How to Distribute Surveys using Voice of the Customer in Microsoft Dynamics 365/CRM

In Voice of the Customer, after you’ve built your survey, you will want to strategically send it out to get the most and highest quality feedback possible. There is a difference in how you will distri...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D46FDC6CF5D4402B99C33E8E6D42F3A3&url=https%3a%2f%2fcommunity.dynamics.com%2fcrm%2fb%2fcrmtipstricksnewstomaster%2farchive%2f2018%2f10%2f23%2fhow-to-distribute-surveys-using-voice-of-the-customer-in-microsoft-dynamics-365-crm&c=10518423239359633518&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment