امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 23, 2018

Oracle’s New Data Cloud Solution to Help B2B Marketers

By combining their own CRM data with Oracle’s syndicated and custom segments, B2B marketers can use advanced account-based marketing capabilities for this massive, but underserved, universe of SMBs.” ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D46FDC6CF5D4402B99C33E8E6D42F3A3&url=https%3a%2f%2fwww.martechadvisor.com%2fnews%2fcloud-amp-integration%2foracles-new-data-cloud-solution-to-help-b2b-marketers%2f&c=3563322438885542391&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment