امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, October 23, 2018

Avtex and Daon Announce Partnership to Dramatically Improve Contact Center Experiences While Maintaining Security

As the largest global provider of the CX platforms from Genesys and a Microsoft Inner Circle Partner for Dynamics CRM and Power BI, Avtex will deliver CX solutions that are fully integrated with custo...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=26A26F8C3D1E4DB9935690B1F7E11878&url=https%3a%2f%2fwww.bizjournals.com%2ftwincities%2fbusinesswire%2fpress_releases%2fMinnesota%2f2018%2f10%2f23%2f20181023005131&c=2260050897918645373&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment